Wednesday, September 14, 2011

PENANTIAN YANG DINANTI ( PART 3 )


Hallo halloo kopi ke milo????hahaha tk psl psl jeh tetiba lh kn…mungkin ade sesetengah reader yg otak nyer cepat skit tk loading…hahah dorang dorang nh mcnfrm dpt agl mcm mane perasaan aku skang nh…tetibe berbunga-bunga lh knn….hahaha sbnr nyer, aku pon tk mnjgke kan utk post enty kali nh tetapi atas inisiatif yg aku sendiri ambil di samping ada ssuatu bende yg best berlaku *lg best lh kn dari kluar dating….agagagaga pnah kerrr???*saat aku menekan keyboard kt mr lappy nh, jam di penjuru bawah kanan,  menunjukkan skang nh pukul 1349 hrs…..jgn lh pulak ade yg tk phm…leceh aku nk explain nty…phm phm je lh kn tuh mmg 24-hour system lh kln…..err, tetibe aku dh lupe ape yg nk di entry kn…..hahaha leka ngan twitter lh nh…haishhh…haa, semalam kan kan…………..dlm pukul brape tuh enth lh kn, tp ptg lh gk…tetiba ade lh satu nombor yg pelik call no 017 aku….aku tgk jp no tuh, plek mmg lh plek sbb tade name kn..aku kalo ikutkan hati mlas jeh nk agkt call tuh, tp nth mcm mne instinct aku nh kuat sgttt “angkat jgn tk angkat”…-- ikuti per bualan di bawah…U stands for unknown and S is Shahrul….:

      S : hello…*tk bg salam sbb takot non yg call…slalu kalo mmber atau family call aku bg salam*
     U : aaaa…hello..nh Khai……… *tersangkut-sangkut nk sebut name aku = Khaider Shahrul bin Ismail*
     S : ye saya…saya Shahrul….pnggil shahrul jeh =.)
     U : adik nh pelajar matriks kan???still blajar kt matriks ke??
     S : *dalam hati* (dh sape plak nh…call tetibe tnye aku dak matriks atau tk, kenalkn diri pon
            tak…!@#$(*&^%$...)> hm, dulu, mmg lh saya study kt matriks…boleh saya tau sape yg brckp nh…
     U : saya call dari matrikulasi nh……………=>> tk sempat ckp aku terus potong =.D
     S : eh, KMNS ker???
     U : tak, tak…saya dari Putrajaya…
     S : ohh, dari bahagian lh kire nyer nh…ade pape yg boleh saya bantu puan????
     U : skrng nh, adik bljr kt matriks lg ke tk???
     S : skrng mmg tk lh kn…lg pon hari tuh, tuan pengarah dh sign surat permohonan penolakan
           Permohonan penangguhan saya.
     U : Psl tuh, mmg ade dlm rekod kami dik,adik berminat lg tak ngan matriks nh???
     S : kalo diikutkn mmg lh sy berminat lg…tp……….*kli nh, ckp aku yg dipotong*
     U : ok mcm nh dik..kami akan buka semula fail tuk kemasukan adik ke sesi yg seterusnya..kitorang dh
           tgk blek permohonan penangguhan adik, dn mmg ade lg lh treatment nyer kn…so mcm nh, tahun
           depan kami akan hntar offer later yg baru utk adik…tp dlm awal bulan 4 nty, adik call kami lh utk
           cnfrmation name adsdik utk next sesi.
     S : kalo puan dh ckp mcm tuh ok lh then.nty taon dpn, saye call blek…pape pun trime kasih puan tuk
          maklumat tuh..
     U : sama-sama..

* berakhir sudah panggilan telefon tersebut…so, ape kesimpulan yg korang dpt buat???same tak ngan
    kesimpulan aku bwh nh…….hahahaha

CONCLUSION MADE BY SHAHRUL : hrpn utk aku kembali belajar kt matriks kembali menyinar…hanya dgn satu panggilan telefon merubah segalanya...hahaha so tuk ko yg tk abes abes stalk hidup aku nh, ingt lh…hnye dgn satu panggilan telefon mampu merubah segalanya

Mkne nyer lh kn, PENANTIAN YANG DINANTI (PART 3 ) nh amat special just because its not only includes the phone call, theres someone who currently being afraid to her own shadow…nk tau sape org nyer, tggu je lh keluaran yg akan datang…aku pon dh mlas nk type lg dh…tetibe rase marah tgh melanda, bukn disebabkan aku wt entry nh, tp ade lh external matter…dan buat pembaca sekalian, ingatlah…tak kira lh  ko tuh sape pon, wa imma ko lebih tua dari aku, tk bermakna mulut ko tuh bleh ckp sesuka hati termasuk kt papa aku…dan aku dh mula merasakan nh lh sebab nyer aku ditangguhkan sementara perjalanan hidup aku nh, agar aku boleh tengok-tengok kn papa…INGAT TUH!!!!!!tak dilupakan jugak, aku nk berpesan : apa sahaja yg aku ckap kn kt mana-mmana sekalipun, kalo korang nk terasa hati ke, seinci pun aku tak peduli sebab lepas nh aku akan ckap ape yg aku sendiri rasakan..bnyk org ckp tak gune tegakkan benang yg basah, tp kalo bukan aku sendiri yg akan tegakkan benang tuh sape lg….sia-sia lh papa hntar aku 5 tahun masuk asrama sekolah agama…*tak semesti nyer benang yg basah tuh kita kena terus trgakkan…just keringkan je lh dulu……………..

I AM THE STRONGEST AND COOLEST PERSON YOU HAVE EVER MET RECENTLY….=.b

1 comment:

  1. baru lah aku tahu sttus ko.. so , slmat kembali ke skolah lahh yekkkk. lame lg cuti ko dr aku..

    btw , selamat selamat lah ko dsne. take care !

    ReplyDelete

Thanks a lot for the advices.