Thursday, September 8, 2011

KEMUNCULAN YANG DINANTI (Part 1)


Halloo halloo hye readers……..beta kembale bertitah di sini….hahaha suatu perasaan yang sukar digambarkan tatkala beta sedang menekan-nekan keyboard buat kesekian kali nyerr…..hahaha mesti ramai yg rase suusah hati kan….mane tak nyerr tetibe aku menyepi seribu bahasa selama berbilan-bulan….lagipun mmg niat di hati utk tidak membuat entry yg baru tapi tade lh dlm jangkaan akan berlarutan selama ini…hahha what ever it is, im back…hahaha seperti nyerr ade yg menyebut-nyebut dan juge bertanye bile lagi aku nk update blog nh….so, ini lah dy kemunculan yg dinanti….haaaa…akhir nyer aku dh jumpe tajuk yg sesuai tuk post aku kali nh….=.b maka dengan itu, terhasillah KEMUNCULAN YANG DINANTI….byangkan lh, aku tetibe tatau ape yg nk dipost tp getus hati kecil ini memberontal mintak aku update page kesayangan aku nh….tp, harap map yerrr, kali nh aklu mlas nk berceramah panjang untuk muqaddimah…walaupun dalam kepala tgh berlegar-legar ayat untuk dilontarkan….hahaha ok lh tuh…ckup la setakat nh muqaddimah nyerr…teruskanlah pembacaan kalian yerrr….

Body of content nyer…rase nyer ade banyak yg bleh aku kaitkan dengan tajuk nh….sbab nyer, mmg mcm mcm lh yg berlaku kt aku…tp yg mane patut aku kelaskan pun entah lh der….tp tu lh, di saat aku tgh berpikir-pikir ape yg patut aku entry kan, tgn knan aku terus mencapai S.E aku dan start usha-usha file manager..untung-untung, ade lh idea ape nk post nh….haaa… tetibe aku dpt idea…korang bace lh next post yerr… sesaje jer aku buat cmnh biar nmpk bnyk skit entry aku dlm blog nh…pnjang pon buat ape kan….buat letih membace jeh….so, ringan ringankn lh mate tuh tuk bace post yg atas tuh…sory guys….hahahah

I AM THE STRONGEST AND COOLEST PERSON YOU HAVE EVER MET RECENTLY….=.b

No comments:

Post a Comment

Thanks a lot for the advices.